Hoppa till innehåll

Foto

Frågetråd

• Vänligen logga in för att kunna svara
21 svar till detta ämne

PPR Micke

PPR Micke

Vw älskare och Räser

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 777 inlägg

Okej! Det visste jag inte! Är det kronmuttern som ska dras så mycket?

Vet inte vilken bakvagn jag har, hur tar man reda på det?
Pendelaxel eller IRS
På en irs sitter det 2 knutar på varje sida med dammasker
Tror du har en pendelaxel (om jag var dig skulle jag byta lager efer som det läcker från Pboxen där Lagerna kan du köpa som standar lager i en maskin affär (vet inte vad som du har i varbeg ) Det skall vara 6306 2rs där (jag vet att svedol finns där ) Ps var i varberg finns du( jag är ofta i områder runt Movägen )(Håsten)
/// Micke

Ludde

Ludde

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 60 inlägg
  • LocationVarberg

Pendelaxel eller IRS

På en irs sitter det 2 knutar på varje sida med dammasker
Tror du har en pendelaxel (om jag var dig skulle jag byta lager efer som det läcker från Pboxen där Lagerna kan du köpa som standar lager i en maskin affär (vet inte vad som du har i varbeg ) Det skall vara 6306 2rs där (jag vet att svedol finns där ) Ps var i varberg finns du( jag är ofta i områder runt Movägen )(Håsten)
/// Micke

Får kolla upp det! 
Kollar med grannen vid jobbet dom håller på med sånt, tack så mycket! ! :) Jag bor i träslöv (precis bredvid håsten). Men har garage i läjet :)

Tack så mycket för hjälpen!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar