Hoppa till innehåll

Foto

Försäkringsfråga

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg

Vad har ni för försäkring på era bilar?

Vilket bolag bör man välja?

Kör vit typ1 -62

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Du som är en veteranare så tycker jag att du ska köra med Folksam via VWHK  .... Betalar för en helförsäkring 560:- för ett år ...tror ja de är ..

Inga begränsade milantal då man ska kunna åka på långväga träffar .. "Men får inte ha den som bruksbil"

Gå in & kolla på www.vwhk.se   om försäkringar ....  &  Är u inte medlem i VWHK så ska du givetvis gå med där ... ;-)  Så tyckte jag :bye:

Lever livet i en "Bubbla"

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Jag har denna på båda bilarna,och enligt deras lista och grundat på vad jag betalar så är bilen värd 95000-

http://www.bilsport-...l/entusiastbil/

1200 kr helår.

Man skall noga läsa noga vad som ingår osv.
Såsom hur mycket man får köra,värdet på bilen,vad gäller när det händer något,tex bärgning osv..

Howlin!

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg

Entusiastförsäkring har jag inte ens tänkt på. Är med i GMHK som är MHRF-kopplade.

Får bli att sätta i en huvudströmbrytare och ta kontakt med dom tror jag. :)

Kör vit typ1 -62

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar