Hoppa till innehåll

Foto

Klubb T-Shirt

• Vänligen logga in för att kunna svara
90 svar till detta ämne

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Vi får hoppas transferna räcker då ja tror de ska vara 9 st kvar ...Men vi löser på något sätt ...Bara så ni vet :-)  ..... Har semester så jag är inte på jobbet på dagaran ;-)... Trycken ligger där i mitt kontor & väntar ....

Lever livet i en "Bubbla"

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 302 inlägg
  • LocationGöteborg Hisingen

Vi får hoppas transferna räcker då ja tror de ska vara 9 st kvar ...Men vi löser på något sätt ...Bara så ni vet :-) ..... Har semester så jag är inte på jobbet på dagaran ;-)... Trycken ligger där i mitt kontor & väntar ....

Inte För det angår mej, men ta det lungt. Väntade i ca 1år från det jag blev medlem, på att vi skulle beställa klubb T-shirts. Så man har på träffar. Har du semester håll dej från jobbet och njut av din semestern. Ta det när du börjat jobba igen.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Jimmy Carlsson,3 st,röd,blå,grå i medium.
Har bet.

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Inte För det angår mej, men ta det lungt. Väntade i ca 1år från det jag blev medlem, på att vi skulle beställa klubb T-shirts. Så man har på träffar. Har du semester håll dej från jobbet och njut av din semestern. Ta det när du börjat jobba igen.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Omtänksamt av dig Kalle men jag har pratat med Jesper innan denna beställning påbörjats.

Howlin!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Nu är vi uppe i 8 st beställda & förmodar betalda (Till Joise? bara så ja vet vad jag ska tigga slantar) Ska kolla hur många transfer de finns så vi kanske kan dra lite i handbromsen nu så vi vet att de räcker.

Återkommer med besked om antalet då ja får åka till jobbet & kolla blir kanske i dag , så ha lite is i magen  " ..

De räckte till denna best på 8 st ;-)

Peter Gudmundsson 1 röd xxl

Hampus Andersson 1 röd m & 1 grå m

Kenny Lindgren 1 röd m & 1 svart m

Jimmy Carlsson 1 röd m ,1 blå m & 1 grå m

Kalle .Ja jobbet vill man ju inte ränna på när man har semester som du säger .Dom är vana att ja dyker upp lite då & då under mina ledigheter :prankster:

Nu är de bara sommar man längtar efter sol & värme men va finns den ? :beach:

Dansken

Dansken

Medelmåtta

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 36 inlägg
  • LocationNyvång Skåne

Finns de fler tryck så vill ja ha fler ;)

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Något sen Todde tyvärr,men nästa vända så lägger vi till dig.
Trycken är tyvärr slut nu så vi får beställa nya...
Men det kommer grejer gubben;)

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Stort intresse för t-shirts osv,dax att beställa tryck Jesper?

Hinner vi beställa och trycka en ny beställning innan eller till höstträffen?

Hade ju varit skitsnyggt om alla i klubben har var sin t-shirt eller fler;)

Samt så ville damerna i helgen ha linnen osv,men det sa jag att det inte var något problem men då förutsatt att vi har tryck;)

Som sagt barn och damer har fritt fram att trycka på valfria egna plagg som vi bestämt tidigare.

Howlin!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Stort intresse för t-shirts osv,dax att beställa tryck Jesper?

Hinner vi beställa och trycka en ny beställning innan eller till höstträffen?

Hade ju varit skitsnyggt om alla i klubben har var sin t-shirt eller fler;)

Samt så ville damerna i helgen ha linnen osv,men det sa jag att det inte var något problem men då förutsatt att vi har tryck;)

Som sagt barn och damer har fritt fram att trycka på valfria egna plagg som vi bestämt tidigare.

Ja får kolla med Janne i vår butik i Karlstad om han kan göra en beställning till & till bra pris som tidigare ... Detta kommer att ske först när ja är tillbaks från min semester V35...Skoj att ni gillar våra prylar...

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Självklart inget slit på sem i onödan,)

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Ja nu finns det tryckta t-shirts i lager:)

Howlin!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar