Hoppa till innehåll

Foto

Klubb T-Shirt

• Vänligen logga in för att kunna svara
90 svar till detta ämne

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg
Naaajs!! :)
Hur är storlekarna? Tänker large kan va sketstora ibland och lagom i andra fall. :)

Kör vit typ1 -62

Dansken

Dansken

Medelmåtta

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 36 inlägg
  • LocationNyvång Skåne

Jag beställer 1 st XL röd och 1 st XL svart..

Jag lägger till en XL Blå så totalt 3 XL.

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Howlin M  & Joise L & själv kan ja  ha både L &M .. Hoppa in i butiken vettja & pröva .. Du jobbar ju i närheten ;-) Du behöver inte ha mej i närheten för de utan bara döna in & pröva Grolls T-shirt vett ja .. :superblue:

Hur är storlekarna? Tänker large kan va sketstora ibland och lagom i andra fall. :)

Lever livet i en "Bubbla"

Thomas

Thomas

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 543 inlägg
  • LocationGBG

1 st L Mörkgrå

VW Typ 1 1302 - 72

/__\
(o\ ! /o)
  ''     ''

Janzon

Janzon

Pro

• Forummedlem
  • 77 inlägg
  • LocationRävlanda

Ser bra ut Jag tar

1 st M Royalblå

1st M Mörkgrå

Betalt 200:-

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Om det är den modell som jeppe säger att det är så är den mer lång smal än kort o bred.
Jag tror på en medium till dig Freddan,jag kan kolla med den jag har och mäta;)

Howlin!

martinschild

martinschild

Pro

• Administrators
  • 1 663 inlägg
  • LocationTorslanda

:gaming:så då har jag satt in stålar, märkt betalning med Schild tshir... (info till kassören) :o

The creative adult, is the child who survived

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg
Medium får det bli.
Beställer imorgon! 😊

Kör vit typ1 -62

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

68 cm lång från hals till nederkant (fram).

56 cm bröst,från underkant på ärm (årmhåla till armhåla).

56 cm i nederkan (bredd).

Detta är en medium som är tvättad och nu använd och smutsig;)

Fotad otvättad,alltså en ganska avlång modell,sitter grymt nice på mig i allafall;)

IMG_7071.jpg

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Och då kommer även frågan gällande dammodell,kan du kolla på detta Jeppe.

Och med barnens t-shirts så tycker jag att vi gör som vi sa förra året.

Barnen tar den t-shirt eller hoodie dom gillar så trycker Jeppe,var det inte så vi sa? (för en överenskommen summa givetvis)

Howlin!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

OBS .... Den T-shirten Howlin har på bild är samma modell men de trycket på rygg blir de inte på dessa bara så man är tydlig på den fronten ;-) .. Men i framtiden kanske :nyam:..

Vi kan lösa de med Barn att ni köper själva & så löser jag trycket  40:- per plagg ..  Men de kan vi ta senare .. & då kan ni betala mej vid överlämnande av plagg ...

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

OBS .... Den T-shirten Howlin har på bild är samma modell men de trycket på rygg blir de inte på dessa bara så man är tydlig på den fronten ;-) .. Men i framtiden kanske :nyam:..

Vi kan lösa de med Barn att ni köper själva & så löser jag trycket  40:- per plagg ..  Men de kan vi ta senare .. & då kan ni betala mej vid överlämnande av plagg ...

Kanon,Damerna då?;)

Howlin!

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg

Göttans!

Jag tar en svart, blå och en brun. Strl M.

Betalning är märkt med "Fredrik Å" (Gick ej att skriva mer än så)

Kör vit typ1 -62

Robin

Robin

Low & Slow

• Forummedlem
  • 683 inlägg
  • LocationSandared, Borås
Tar en Svart M och en Röd M

// Robin

Ask

Ask
  • Forummedlem
  • 1 inlägg
  • LocationGöteborg

Hej

Jag vill beställa 2 st LARGE: 1 RÖD och 1 MÖRKGRÅ

MVH
Ask

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Vi kan lösa de med Barn att ni köper själva & så löser jag trycket 40:- per plagg .. Men de kan vi ta senare .. & då kan ni betala mej vid överlämnande av plagg ...

Kanon,Damerna då?;)

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Howlin!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Damer kan ha dessa också Howlin :brunette:... Nu kör vi på detta ... Om de är så att någon vill ha specialare så kan man göra samma som med de små ...Köpa själv & ja trycker ..

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Vi kör la dedline månaden ut  med betalningen så blir de samma datum som  medlemsavgiften :superblue: :bye:

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Låter bra,damerna tycker nog INTE att duger med herrmodell.

Om vi är kräsna,hur tror du att dom tycker då?😉

Skall vi säga att vi håller oss till den färgskalan som dessa t-shirts när det gäller barn och dam med?
Så blir det mer enhetligt?

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Eller helt fritt när det gäller barn o dam,vad tycker ni?

Howlin!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar