Hoppa till innehåll

Foto

Grillkväll

Grilla

• Vänligen logga in för att kunna svara
37 svar till detta ämne

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 302 inlägg
  • LocationGöteborg Hisingen
Behövs inte än Martin. Vi är bara 10, så än finns det sittplatser, gränsen för stolar går vid ca 16 + soffan om vi blir inne och ca det dubbla om vi sitter ute och använder muren som lång bänk. Men tack för erbjudandet

Hoffa77

Hoffa77

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 482 inlägg
Ahh... Har varit dålig på att läsa annat än projekttrådarna. Tyvärr kan jag inte vara med. Frugan är borta på galej och jag ock kidsen får leka på egen hand.

Men j-vligt bra initiativ!

Jet

Jet
  • Forummedlem
  • 3 inlägg
  • LocationHisingen

Jag får tacka för inbjudan, tyvärr redan uppbokad för lördagen dock.

Ni får ta två bärs för mig med. :(

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Finns det någon vänlig själ som har och kan låna ut en stroblampa till mig och kanske ta med den i morgon?

Howlin!

Austin

Austin

Pro

• Forummedlem
  • 567 inlägg
  • LocationVästerlanda/Stenungsund
Har en men du får hämta den i Kungälv 😉

//Andreas

RAGTOP

RAGTOP

Göran

• Forummedlem
  • 14 inlägg

Har en antik stroblampa från biltema. Funkar fint. Tar med den i morgon.

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Kanon:)

Howlin!

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg

Skulle den glömmas är det inte hela världen jag en med från biltema fast nyköpt ;) fast behöver den nog själv i slutet av veckan när jag fått i den nya bränsle pumpen och byte av munstycke i fuggen så ska jag testa att ställa tändningen igen se ifall jag får i ordning på bilens baktändning med det 

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Hur gör vi vid regn Kalle?
Har du typ partytält som grillen kan stå under?

Howlin!

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg

Regn?.........har inte beställt regn skickar det i retur ;) men tror vi ska sitta inomhus för säkerhets skull, posten är ju inte så snabba i sverige. 

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg

Parkera på grusuppfarten och efter kanten på gatan man kan även dubbel parkera framför min folka och den röda v70n och släpkärran om det skulle bli fult på uppfarten

Ingång på baksidan via altanen

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg
Ha en go kväll gott folk & när ni grillar falukorven så tänk på mej ;-) vet att David brukar göra de ialf hehehe.
Här försöker vi få ordning på illamåendet så gott de går .. magkatarr men lite stress spetsat med mycke kaffe " inte så bra"
Vi ses någon annan gång vänner ;-) Låt nu solen lysa på er. Jeppe med fam.

Lever livet i en "Bubbla"

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg

Jag tänker alltid på dig Jesper, speciellt när jag smekte i mig den här burgaren. :D :D :D

ImageUploadedByTapatalk1403985963.522889.jpg

ImageUploadedByTapatalk1403986016.887646.jpg

ImageUploadedByTapatalk1403986047.921626.jpg

ImageUploadedByTapatalk1403986083.937786.jpg

Stort tack till alla för en trevlig kväll!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Postad bild

Postad bild

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Grymt trevligt,tack Kalle o fru gör värdskapet👍
Och kul med lite nya ansikten😃

Detta gör jag gärna fler ggr😁🍻☀️

Howlin!

martinschild

martinschild

Pro

• Administrators
  • 1 663 inlägg
  • LocationTorslanda
Håller med föregående, tack för en trevlig kväll :)

The creative adult, is the child who survived

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg
Gott att ni tänkte på mej ialf .. ser att ni har haft,de trevligt .. Grymt synd att man missa detta ;-(

Lever livet i en "Bubbla"

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg
Tack själva. Hade inte blivit något utan er.

Deppa inte Jeppe vi gör om det senare i år om det finns intresse. Krya på dej med magen

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar