Hoppa till innehåll

Foto

Grillkväll

Grilla

• Vänligen logga in för att kunna svara
37 svar till detta ämne

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 302 inlägg
  • LocationGöteborg Hisingen

När jag gick med i klubben så på vårträffen kom önskan upp om att vi borde samlas och grilla ihop under en kväll. Detta verkade vara en sak som varit svår att få till, då det tydligen pratats om det under ett par års tid, om jag fattat det rätt. Sa att vi kunde ta det hos mej så nu ska jag äntligen hålla mitt ord, då jag precis fått frugans schema för sommaren och barnvakt é ordnad. 

NÄR: Lördagen den 28/6  16:30 tänder jag gasol grillen för dom som vill titta förbi oss och grilla

VAR: Dysiksgatan 35  Göteborg   Ute på altanen eller inne om inte vädret vill vara med oss  

Alla klubbmedlemmar är välkomna inklusive sambos/fru etc om dom vill, ju fler desto bättre tror jag.

Ta med eget att äta och dricka 

Beroende på hur många vi blir kanske jag kommer behöva ha hjälp med organisering av tex, stolar och bord etc men det är en sådan sak vi löser senare.

Varmt välkomna hem till oss

Kapten

Kapten

Pro

• Administrators
  • 720 inlägg
  • LocationHisingen Island
Typiskt, är på annan ort

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Kollar med frugan om hennes schema och återkommer:)
En superbra ide👍

Howlin!

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg

Jag kommer. 

:bbq:

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Kollar med frugan om hennes schema och återkommer:)
En superbra ide👍

Tror det skall funka då hon jobbar förmiddag,inte hemma nu.
Återkommer😜

Howlin!

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg

Tråkigt att du inte kan Olof men vi grillar säkert fler gånger 

Varmt välkommen David

Christian ta med Mia också om hon vill. Jenny é ju hemma, så får hon någon att prata med, och inte bara behöva springa och servera oss dryck :)

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Vi e på,självklart skall Mia med;)
Hon är faktiskt medlem;)
Vi kommer och tar nog med Ophelia eventuellt😜

Och så hoppas vi på fler med respektive som dyker upp;)

Howlin!

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg

Välkomen Christian, Mia och Opehlia  vill ni kan ni ta med Saga om det é ok för andra

Det var fan inte många som nappade på grillning jag var orolig att jag tog mej vatten över huvet så att alla inte skulle få plats hemma, men än så länge räcker till och med utemöblerna :)

Fast hade heldre sett att dom inte räckte och att vi blir ett stort gott gäng istället 

martinschild

martinschild

Pro

• Administrators
  • 1 663 inlägg
  • LocationTorslanda
Jag e också på, kommer själv Anette jobbar

The creative adult, is the child who survived

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Välkomen Christian, Mia och Opehlia vill ni kan ni ta med Saga om det é ok för andra

Det var fan inte många som nappade på grillning jag var orolig att jag tog mej vatten över huvet så att alla inte skulle få plats hemma, men än så länge räcker till och med utemöblerna :)
Fast hade heldre sett att dom inte räckte och att vi blir ett stort gott gäng istället

Man får vara glad för den "lille" som flickan sa;)

Howlin!

RAGTOP

RAGTOP

Göran

• Forummedlem
  • 14 inlägg

Hejsan. Mycket trevligt initiativ!.Jag & frugan kommer gärna.MVH Göran & Rose-Marie

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg

Gött nu fylls det på välkommen Martin, Göran och Rose-Marie

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg

Jag ska försöka cykla förbi :)

Om jag får... ;)

Kör vit typ1 -62

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda

Lutar åt att vi kommer men det finns fortfarande lite frågetecken kvar att räta ut... Så om det är ok att svar så här lite svävande så gör jag helst det..

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Jag ska försöka cykla förbi :)
Om jag får... ;)

Får? För vem?

Howlin!

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg

Fan det är ju bara att dyka upp! :D

fuck-the-police-bike-nerd.jpg

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • 302 inlägg
Det är öppet för alla. Verkar dock som att vi får sitta inne, om man kollar vädret för helgen. Enda fördelen med att folk anmäler sig är att jag har chansen att fixa sittplatser till dom som komme

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Jag kan säga så här,jag ser hellre att folk bara dyker upp istället för att visa intresse och sedan strunta i att dyka upp;)

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
"Für alle"

Howlin!

martinschild

martinschild

Pro