Hoppa till innehåll

Foto

Kaptens typ1 -67

• Vänligen logga in för att kunna svara
284 svar till detta ämne

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 880 inlägg

Ja underredsmassa är alltid kul att skrapa :spiteful: " ja vet hur de är " :mole:Men när de ser ut så här under som på din bil Olof så är de ju som att skrapa en trissvinst . Ser ju riktigt friskt ut under vill ja lova :brunette:.. Du kör utan massa nu då eller ?

Lever livet i en "Bubbla"

Kapten

Kapten

Pro

• Administrators
  • 720 inlägg
  • LocationHisingen Island

Ja underredsmassa är alltid kul att skrapa :spiteful: " ja vet hur de är " :mole:Men när de ser ut så här under som på din bil Olof så är de ju som att skrapa en trissvinst . Ser ju riktigt friskt ut under vill ja lova :brunette:.. Du kör utan massa nu då eller ?

Jag överväger detta, men frågan är om det finns något annat och behandla med typ vax eller liknade?

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 880 inlägg

Bilarna såldes ju nya utan underredsmassa så lite lack & vax , eller kanske klarlack borde ju vara fina fisken kan tyckas ,,,  :superblue: ... Men du kanske radan har smackat ihop bilen eller ??? 

Lever livet i en "Bubbla"

Kapten

Kapten

Pro

• Administrators
  • 720 inlägg

Bilarna såldes ju nya utan underredsmassa så lite lack & vax , eller kanske klarlack borde ju vara fina fisken kan tyckas ,,,  :superblue: ... Men du kanske radan har smackat ihop bilen eller ??? 

nästan, har hängt i motorn igen, väntar på olja till motorn innan jag kan starta och få placeboeffekten av att den går bättre

Kapten

Kapten

Pro

• Administrators
  • 720 inlägg

Motorn på plats igen, skrapat lite mer, förbättrings målat lite detaljer 

blir någon inte så jätte mycket mer av det för den här gången, tar det den dagen jag lyfter av karossen 

gäller att paus så man inte sliter ut sig 

DSC_1137.JPG

DSC_1135.JPG

stänkskydd är som märkeskläder, de är märket som kostar

så de fick bli biltemas stänkskydd 

DSC_1148.JPG

denna lilla koppen som sitter på röret från oljepåfyllningen 

var fylld med blajs och vatten, ska det vara så?

DSC_1147.JPG

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar