Hoppa till innehåll

Foto

Hoodie och Mössa.

• Vänligen logga in för att kunna svara
228 svar till detta ämne

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Jag tänkte mer på om detta bara gäller betalande medemmar eller alla?

Jag tycker givetvis BARA betalande,som det står i "välkommen till klubben mailet".

Ypperligt tillfälle för dom som inte bet 2013 att göra detta i samma veva? ;)

Klubb medlemmar som du säger ,,, Men informara dom som beställat att de ska in medlemsavgift också vett ja ... >Ska man ha gött får man betala :spiteful:

Lever livet i en "Bubbla"

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg
Är de många som beställt som inte betalt medlems avgiften då ?? Plussa på de på best annars :prankster:

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Nej men interesset för mössor o tröjor har inte vart i takt med inbet av medlemsavgift om man säger så;)

Ta nu dett som en påminnelse/pik och inte som nått tillrättavisande..

Howlin!

BRODER DANIEL

BRODER DANIEL
  • Forummedlem
  • 12 inlägg
2 xxl hoddies och 2 mössor. Daniel

Rickard

Rickard

Oskuld

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 20 inlägg
  • LocationJörlanda
1 st hoddie storlek L tack!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg
Ja nu är de en hel del på beställning 20 talet hoddisar om man räknar rätt :girlcrazy: Tänk va snygga vi ska bli .....
Blir de slutet nästa vecka som beställningen går till tryckarn då ??

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Jag kontaktade honom i början av veckan,då bad han om ursäkt och orsaken var sjukdom i "fabriken" ;)

Skulle svara mig strax,nu har det gått hela veckan och inget svar...

Howlin!

CallookerTeddie

CallookerTeddie
  • Forummedlem
  • 17 inlägg
  • LocationFräntorp
En large å en mössa te mäj tack!

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg
Som sagt, en mössa och en xl-hoodie här

Kör vit typ1 -62

mickemalm

mickemalm
  • Forummedlem
  • 7 inlägg
M och mössa!

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg
Nå? Nu är ju mötet avklarat och hela den bilen, dags att samla in pengar och beställa lite tröjor och mössor eller? :hi:

Kör vit typ1 -62

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg
Tänker inte så detta rinner ut i sanden bara.. :)

Kör vit typ1 -62

Franco Von Kustom

Franco Von Kustom

Pro

• Forummedlem
  • 1 463 inlägg
  • LocationKärna - Rebel Road GBG
Nu kör vi!

Typ 1 - 67 /// Typ 2 - 75
Gas, Grass or Ass, Nobody rides for free
Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap http://www.neverdietattoo.com
Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth http://www.westcoastkickboxing.se

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg
Ja, ska jag betala in christian? ;)

Kör vit typ1 -62

FreddanAkrm

FreddanAkrm

Pro

• Forummedlem
  • 524 inlägg
  • LocationGöteborg
Nå? Låt inte detta rinna ut nu. Vill ha en mössa medans det är kallt ju! ;)

Kör vit typ1 -62

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Kan jag få be om lite förståelse för att man faktiskt har ett liv utanför klubben.

Det är inte så att jag på något sett förhalar denna beställning på något sätt.

Allt har hängt på tryckaren som är ett litet företag i Mölndal.

Jag har mailat/ringt honom var och varannan dag fram tills idag.

Förklaringen till förseningen är att han har varit bortrest,sjukdom på arbetsplatsen(slår hårt på litet företag) och att han själv legat i influensan.
Detta har då medfört att han inte riktigt kommit ikapp efter julhelgerna osv.

Idag på telefon lovade han mig att lämna pris och korekturer på hoodies,mössor och kafemuggar(överaskning).
Detta skulle jag få på mail ikväll men tror att han mailat mig till jobbmailen då han skulle jobba över för att lösa detta.

Leveranstider,kvalitet och priser är något som har varit och är mycket viktigt för oss.
Därför byggde jag upp detta samarbete med Bengt på Passet.
Det som tar tid kan vara att tex ta fram en t-shirt i den kvalitén och modell som vi är nöjda med.
När man sedan bestämt sig för det och vi godkänt korrekturen och jag säger "go" så tar det endast 2 veckor att få fram artiklarna tryckta.
Då vi kör med förskottsbetalning så kan detta också ta tid,med detta hänger bara på er själva;)
Anledningen till att det tog så lång tid med t-shirtsen sist berodde på just förskottsbetalning som inte sköttes(och krånglande pyson konto,som nu är avslutat).

Hoppas på att ge er ett besked i morgon,och sedan skall dollars'n in också;)

Howlin!

Austin

Austin

Pro

• Forummedlem
  • 567 inlägg
  • LocationVästerlanda/Stenungsund
Du gör ett kanon jobb tycker jag, man kan inte begära du ska göra "allt", det kommer en vinter till 😊

Mvh Andreas

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
😉

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Vill inte lägga ut något besked idag heller då jag inte fått en defenitiv prisbild

På måndag sätter jag spättet i röven,för nu vill jag ha en avrundning:(

Klassiska svarta kaffemuggar med klubbloggan på kommer också gå att beställa;)

Howlin!

Austin

Austin

Pro

• Forummedlem
  • 567 inlägg
  • LocationVästerlanda/Stenungsund
Grymt

Mvh Andreas

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar