Hoppa till innehåll

Foto

Hoodie och Mössa.

• Vänligen logga in för att kunna svara
228 svar till detta ämne

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Ja de finns många som säljer T-shirts på nätet som ni säger & de är oftas mycke smidigt ..Men vårt arbete i arbetsgruppen är att få bra pris så att man inte ska betala tex 260:- för en klubb T-shirt utan kanske 100:- 150:- ... Dekaltrim var ju en sådan affär som vi lyckades få ett kanonpris på utskurna dekaler som man själv kan beställa ... Men alla förslag är välkommna om man har tips på bra prylar ....

Lever livet i en "Bubbla"

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Howlin ........

Har du kvar den kontakten ? Sitter själv med 4 mössor & är sjukt nöjd ...Snart kallt :fryser2: ,,,Kanske skulle göra en lista igen om folk vill ha då vi har mycke nytt folk ? Eller va tror du ....? "Kanske något vi ska ta i arbetsgruppen först"

Bifogad tummbild(er)

• mössa.jpg

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Yes,har mailat honom men inget svar,1 vecka sedan nu...

Howlin!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Ja han kanske har haft semester :prankster:...Då får vi vänta på svar :king:..Gott jobbat :brunette:

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Han svarade idag,ingen röd mössa fanns.
Skall återkomma med uppdaterade priser;)

Hur många tror vi att vi skall beställa?

Howlin!

italiano

italiano
  • Forummedlem
  • 5 inlägg
  • LocationHelsingborg /skåne

har det kommit fram något nytt om mössor och om olika tröjor?? tror att vi skåne vill beställa lite i så fall

mvh jimmy

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Jag har en liten energisvacka just nu när min handled och axel värker konstant blandat med huvudvärk
Mössorna borde vi kunna lösa ganska fort då han broderat tidigare och har mönsterkort och annat.
T-shirts finns i lager.
Hoodies får vi nog disskutera fram...fritt fram om vi har någon sjyst tryckare för detta med.
Jag tror att Jesper inte var riktigt nöjd med dom hoodies som han kunde få tag i...elier hur var det Jesper?
Hotrodjacka har vi längr disdkuterat och borde kanske ta upp detta snart då vi faktiskt har brodyrer klara till detta ändamål:)

Så när vi får lite pepp från medlemmarna så kanske vi får energin och suget tillbaks;)

Howlin!

Janzon

Janzon

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 77 inlägg
  • LocationRävlanda

Jag har en liten energisvacka just nu när min handled och axel värker konstant blandat med huvudvärk
Mössorna borde vi kunna lösa ganska fort då han broderat tidigare och har mönsterkort och annat.
T-shirts finns i lager.
Hoodies får vi nog disskutera fram...fritt fram om vi har någon sjyst tryckare för detta med.
Jag tror att Jesper inte var riktigt nöjd med dom hoodies som han kunde få tag i...elier hur var det Jesper?
Hotrodjacka har vi längr disdkuterat och borde kanske ta upp detta snart då vi faktiskt har brodyrer klara till detta ändamål:)

Så när vi får lite pepp från medlemmarna så kanske vi får energin och suget tillbaks;)

Äh huvudvärken måste ju bero på att du tagit fel på IPA o iPren

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Kan va så Janzon,eller så har jag helt enkelt haft för lite semester och käkat för lite räkmackor;)

Howlin!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar