Hoppa till innehåll

Foto

Ny medlem? - Presentera dig här...

• Vänligen logga in för att kunna svara
71 svar till detta ämne

Kapten

Kapten

Pro

• Medlem 2018
  • 720 inlägg
  • LocationHisingen Island
Välkommen!
Kul med högtakare

Kalle

Kalle

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 302 inlägg
  • LocationGöteborg Hisingen
Välkommen.
Ser ut som Pippis villavillekulla bakom dej från Astrid Lindgrens värld.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

GuruX

GuruX
  • Forummedlem
  • 10 inlägg

Välkommen.
Ser ut som Pippis villavillekulla bakom dej från Astrid Lindgrens värld.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Tackar! Det stämmer bra. Jag jobbar i Vimmerby under sommaren, som skådespelare. Kapten Efraim Långstrump några dagar i veckan och hans matros Fridolf några dagar i veckan. Pssst. Säg inget till era barn =o)

Välkommen!
Kul med högtakare

Tack så mycket! Med lite tur får jag bussen att rulla tillräckligt pålitligt för att kunna visa upp den på någon av de sista träffarna för sommaren.

Speedster

Speedster
  • Forummedlem
  • 1 inlägg
Hej,

Nybliven medlem och lika bra att passa på att presentera sig direkt.

Född 76 och bor i Göteborg tillsammans med fru, två barn och två katter. Jag jobbar på Volvo Vars.
Stort bilintresse som mycket handlat om VW med diverse vattenskylda bilar och även ett 356 Speedsterbygge. Många byggen av olika märken har passerat genom åren, senaste 5-6 åren har mest handlat om gamla luftkylda Porschar. Allt efter familjen växte och i sin tur krävde barnstolar så blev det även vattenskyld Porsche med lite mer plats. Jag har precis avslutat ett stort porscheprojekt så det kändes bra med något mer "färdigt".

Som alltid sä kliade det för mycket i fingrarna och garaget måste fyllas upp med något som kräver lite mer mekande...och då blev det "back to the roots" med luftskyld VW igen! Efter lite letande så blev det i dagarna affär då jag tog över en bil som är mkt gjort med men också behöver en hel del jobb för att få den dit jag vill vilket passar mig perfekt. Valet blev en lite mer "udda fågel", en 412:a.

Nya inköpet:
IMG_1803.JPG

Garagekompisen:
IMG_8117.JPG

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Medlem 2018
  • 7 348 inlägg
  • LocationKungsbacka
Härligt! Välkommen:)

Howlin!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Medlem 2018
  • 3 869 inlägg

Hej,

Nybliven medlem och lika bra att passa på att presentera sig direkt.

Född 76 och bor i Göteborg tillsammans med fru, två barn och två katter. Jag jobbar på Volvo Vars.
Stort bilintresse som mycket handlat om VW med diverse vattenskylda bilar och även ett 356 Speedsterbygge. Många byggen av olika märken har passerat genom åren, senaste 5-6 åren har mest handlat om gamla luftkylda Porschar. Allt efter familjen växte och i sin tur krävde barnstolar så blev det även vattenskyld Porsche med lite mer plats. Jag har precis avslutat ett stort porscheprojekt så det kändes bra med något mer "färdigt".

Som alltid sä kliade det för mycket i fingrarna och garaget måste fyllas upp med något som kräver lite mer mekande...och då blev det "back to the roots" med luftskyld VW igen! Efter lite letande så blev det i dagarna affär då jag tog över en bil som är mkt gjort med men också behöver en hel del jobb för att få den dit jag vill vilket passar mig perfekt. Valet blev en lite mer "udda fågel", en 412:a.

Nya inköpet:
attachicon.gifIMG_1803.JPG

Garagekompisen:
attachicon.gifIMG_8117.JPG

Förbannat fina bilar du har ..... & vwälkommen till klubben ... 412an vill man ju veta mer om :heat:  :mail:  :hooray:

Lever livet i en "Bubbla"

Stolpe

Stolpe
  • Medlem 2018
  • 7 inlägg
Hej. Tänkte hälsa som nybliven medlem. Donny heter jag, har en fru som heter Eveline och 5 barn. Har väl alltid haft ett vw intresse, hade ett par 70 talare i mina yngre dagar men gled in på 2 hjul och motorcyklar.Hojen är ju oxå en boxer så lite ursäktad bör jag bli 😂 Har dock tagit upp tråden och har nu en baja från 65. Vill dock dra in en sliten orginalare eller buss i garaget som får ta sin tid att fixa. Kan gott köra baja eller hoj under tiden :) Håller även på.med hästar och har världens bästa barnbarn som jag har som nybliven hobby att skämma bort :)

Bifogad tummbild(er)

• Screenshot_20180911-232222_Gallery.jpg
  • Screenshot_20180911-232244_Gallery.jpg
  • Screenshot_20180911-232323_Gallery.jpg
  • Screenshot_20180911-233210_Gallery.jpg
  • Screenshot_20180911-233144_Gallery.jpg

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Medlem 2018
  • 7 348 inlägg
  • LocationKungsbacka
Härligt Stolpe, välkommen!

Howlin!

Stila_deii

Stila_deii
  • Medlem 2018
  • 2 inlägg
Tjena!
Nu har jag oxå hittat hit!
Erika, 34 år från Tuve på Hisingen (uppväxt i Landvetter).
Gift med Toni 36, har 2 barn Thelise 6 år och Liion 4 år, samt 3 små hundar.
Jobbar som anläggare.
Köpte min bubbla förra sommaren.
Jag är inte duktig på bilar alls 🤣

Bifogad tummbild(er)

• 267847B1-A4BC-4FE6-8715-59BB8F4A14C7.jpeg
  • F80B7FBD-06DD-4B0B-B191-B25BFEE494DD.jpeg

Stolpe

Stolpe
  • Medlem 2018
  • 7 inlägg
Så vi möts igen 😂😂 välkommen Erika 👋

Stila_deii