Hoppa till innehåll

Foto

56 Oval

• Vänligen logga in för att kunna svara
412 svar till detta ämne

Robin

Robin

Low & Slow

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 683 inlägg
  • LocationSandared, Borås

aha nopp det är original det va inte med taket. Man får med tyg som är samma som taket som ersätter den på b-stolpen om det saknas, tror att det kan va så på senare modeller också att taket är förlängt ner till panelerna.

Vet inte vart man hittar den biten :/

// Robin

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg

Jag kan lika gärna köra med vitt hela vägen ner så var det från början på min ... får kolla vad de har.. :)

Tack för infon

Robin

Robin

Low & Slow

• Forummedlem
  • 683 inlägg
Då va man igång igen insugen blev ju klara för några dagar sen, så har slängt på fuggarna nu.
Gas reglagen kommer krocka med luftuttagen på fläktkåpan så dessa fick slängas över axeln xD
Så dagens jobb är att lägga igen hålen som blev efter dessa. :)

Bifogad tummbild(er)

• 20141122_094222.jpg
  • 20141122_094233.jpg

// Robin

Robin

Robin

Low & Slow

• Forummedlem
  • 683 inlägg
Börjar ta sig på fläktkåpan, ska beställas och labbas med gasreglage i dagarna med :)

Bifogad tummbild(er)

• 20141122_133859.jpg

// Robin

Hoffa77

Hoffa77

Pro

• Forummedlem
  • 482 inlägg

Gött!!! Robin is back...  :onthequiet:

Robin

Robin

Low & Slow

• Forummedlem
  • 683 inlägg
Hallå gott Folk, jag har varit obefintlig på både träffar och forum det gångna året.
Då det va fullt upp med tillökning i familjen, byte av arbetsgivare (Snickrar nu mera hos Skanska bostad 2 Gbg ).
Samt köpe av hus i Sandared utanför Borås.

Men nu ska bilen grävas fram och börja med gasreglagen xD

Bifogad tummbild(er)

• 20160320_065909.jpg
  • 20160320_065837.jpg

// Robin

martinschild

martinschild

Pro

• Administrators
  • 1 663 inlägg
  • LocationTorslanda
Härlig :) gött att få fram kärran igen

The creative adult, is the child who survived

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 883 inlägg

Gott Robin & tack för senast... Nu ska ja snart gräva fram min bil också :spiteful: ....  

Lever livet i en "Bubbla"

Kapten

Kapten

Pro

• Administrators
  • 720 inlägg
  • LocationHisingen Island
Kul

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda
Och jag som tyckte jag hade mycket saker i garaget 😄..

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Han e tillbaks,gott o se:)
Jasså d blev hus till slut,har för mig att ni hyrde tillfälligt sist vi pratades vid?

Ja tiden springer iväg med dom små;)
Hon är väll snart 1 år va?

Howlin!

Robin

Robin

Low & Slow

• Forummedlem
  • 683 inlägg
Yes vi mellanlanda i en lägenhet ca 1 år xD
Japp 6 maj är hon ett år :)

// Robin

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Kul att ha dig tillbaks i alla fall gubben;)

Howlin!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar