Hoppa till innehåll

Foto

Går det att specialbeställa två raders registreringsskyltar?

• Vänligen logga in för att kunna svara
23 svar till detta ämne

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg
IMG_5870.jpg

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 880 inlägg

Någon som vet om de går att rengöra dom gamla regskyltarna ??? Med vad isf ?  Är lite sugen på min 2 radiga bak men blivit lite gul med åren :alcoholic: ... Eller om man skulle beställa en nytillv som Nico i tråden ... Vet dock inte vad besiktningen säger eller farbror blå om de :ireful: ..... Men nu när skattemärket inte finns längre så kanske dom inte synar så noga :pogranichnik: ....Men som sagt går de rengöra dom befintliga så vore de ju mer rock kanske :locomotive:

Lever livet i en "Bubbla"

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Dom går inte att rengöra,det är pappen i ett av lagren som bleknar,gulnar och bubblar sig har jag fått berättat för mig;)

Detta har diskuterats på BV facebook,funplate.se osv skall tydligen göra riktigt bra skyltar efter beställning.
Går knappt att se någon skillnad tydligen..

Howlin!

Jeppe

Jeppe

Arb Grupp,Admin

• Administrators
  • 3 880 inlägg

Dom går inte att rengöra,det är pappen i ett av lagren som bleknar,gulnar och bubblar sig har jag fått berättat för mig;)

Detta har diskuterats på BV facebook,funplate.se osv skall tydligen göra riktigt bra skyltar efter beställning.
Går knappt att se någon skillnad tydligen..

Bra svar där ...Då vet ja att de blir till att beställa här isf http://www.showplate...cee3e675fbba04f

Dom ser ju redigt bra ut också ....  Har ju US plåt bak i dag & de är ju rätt okej men ja tycker att dessa är lite som de ska vara på en VW eller vad tycker ni ? 

Får se om de blir en till nästa år :spiteful: ... Nico bubblan blev ju klart grym med den plåten ...

Bifogad tummbild(er)

• nico.jpg

Lever livet i en "Bubbla"

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar