Hoppa till innehåll

Foto

Onsdagsträffar

• Vänligen logga in för att kunna svara
151 svar till detta ämne

Howlin

Howlin

Kontaktperson,Admin,Arb Grupp

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Ok,har dom pm'at dig eller?
Ingen som skrivit något eller?
Konstigt...

Howlin!

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg
Jag är sugen men har lite problem att ta mig dit ... någon som kör förbi Masthugget? :P

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Japp...pmat nr..

Howlin!

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda
Äntligen har man lyckats få barnvakt så man kan åka till Kungälv på fika och vw tjöt... antar att det bara är att dyka upp och säga hej..

/
/Johan

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka

Äntligen har man lyckats få barnvakt så man kan åka till Kungälv på fika och vw tjöt... antar att det bara är att dyka upp och säga hej..

/
/Johan

ÄÄÄÄÄ....Stenungsund var det ju i morgon...

Howlin!

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda
Ahhh hade inte kollat så noga....... Ses imorgon

//Johan

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Franco Von Kustom

Franco Von Kustom

Pro

• Forummedlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 463 inlägg
  • LocationKärna - Rebel Road GBG
Låter som ni hade det gott!!!
Jag tycker det låter dunder...vi tar o ses snart och går igenom lite..hade vart najs!

Typ 1 - 67 /// Typ 2 - 75
Gas, Grass or Ass, Nobody rides for free
Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap http://www.neverdietattoo.com
Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth http://www.westcoastkickboxing.se

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda
Håller med om att Holwins kaffe var gott och vill passa på att tacka för din gästfrihet Surfbum, Det finns ju säkert mer gamla minnen att diskutera och någon träff att planera så det va kul om vi fick ihop en träff igen inom en inte allt för avlägsen framtid.

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda
För att inte tappa tempo nu när vi har fått igång onsdagsträffarna så bjuder jag på kaffe o tillbehör på onsdag 18.30 på Vildkaprifolen 7 i Torslanda (Nästan mitt i mellan Stenungsund och Kungsbacka)

// Johan
0703 533571

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
Jag kan inte en onsdag i månaden,och denna är en sådan,måste hem till doggen som varit ensam hela dagen.
Blir till att spendera tid med henne......

Annars bra initiativ...

Howlin!

Franco Von Kustom

Franco Von Kustom

Pro

• Forummedlem
  • 1 463 inlägg
Ska kolla schemat på måndag...annars så är jag på!

Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap http://www.neverdietattoo.com
Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth http://www.westcoastkickboxing.se

Thomas

Thomas

Pro

• Forummedlem
  • 1 544 inlägg
  • LocationGBG
Denna onsdag kan ja , så ja e på

VW Typ 1 1302 - 72

/__\
(o\ ! /o)
  ''     ''

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg
Onsdag kan jag också

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda
Så det ser ut nu så blir det Thomas och David samt Franco Von Kustom och Surfbum som möjliga. Om det är några fler som inser imorgon att det hade tid så är det bara att klampa på. Kaffet puttrar vid 18.30...
Väl mött...

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Franco Von Kustom

Franco Von Kustom

Pro

• Forummedlem
  • 1 463 inlägg
Fan!!!! Lilleman blev sjuk idag...gissa vem som får vara hemma med honom? :( Ledsen Jois/Grabbar...blir inget för mig...

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
:)

Howlin!

Howlin

Howlin

• Administrators
  • 7 354 inlägg
  • LocationKungsbacka
va fan :(

Howlin!

David

David

Web-Admin

• Forummedlem
  • 3 304 inlägg
  • LocationGöteborg
Fan jag kan inte heller, jag hade dubbelbokat mig ... sorry!

Jois

Jois

Kassör

• Administrators
  • 716 inlägg
  • LocationTorslanda
Bara du kvar Thomas :mellow: ....Jag kommer i vilket fall som helst vara hemma och fika :) så du är välkommen ändå även om det är lite tunt deltagande...

Hade varit grymt kul att titta på din ghia, men det får bli en annan gång.

//Daniel

Jag har till och med städat garaget så det var representativt :)

// Jois
Karmann Ghia 71
Baybuss -75

Thomas

Thomas

Pro

• Forummedlem
  • 1 544 inlägg
  • LocationGBG

Flytta till nästa onsdag?

X 2

---
I am here: http://maps.google.c...14012,11.931788

VW Typ 1 1302 - 72

/__\
(o\ ! /o)
  ''     ''

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar